Bästa släppet från Quickutz, ever!

Idag släpper Quickutz april-diesen. Jag är inte så mycket för dies faktiskt och köper inte så många. Tack goda Gud för det, då sparar jag ju lite pengar iaf... Min akilleshäl är ju mönstrade papper och Mazzarin kommer typ vilken sekund som helst att få hem dessa som jag bloggat om tidigare! My Lord it will be expensive!

Hur som helst!
Här kommer de dies jag vill ha från aprilsläppet!

Stor och liten klammer!


Gillar dessa, men kommer nog köpa nestabilities istället. Cirklar is very good.


Fina! Dessa kan det nog bli någongång, de som nestabilities har är ju mer kvadratiska.


Anteckningsblockssida! MYCKET användbart!


Polaroidfoto. KUL! Tänk att stansa ut i glossy t.ex :)


Lovely!
Shopping makes me happy. Inte för att jag kan/tänker handla nåt nu, men ändåååå! :)

Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Visst är det mumsiga släpp från QK jag är så sugen på polaroidbilden!

2009-04-21 @ 17:55:20
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0