Penselburk

Återanvände en kryddburk till penselburk!




Kommentarer
Postat av: Ulltussen

Jättefin penselburk! Du valde den layouten på visitkort som jag nog också hade valt om jag skulle välja nu, gillar den skarpt!

Till klänningarna som jag köpte så har jag tänkt att ha bara svarta thights eller leggings som de kanske heter, nu på våren så länge det är kallt. Till sommaren så blir det barbent eller vita piratbyxor/leggings. Men tanken med klänningarna nu var att jag ville ha någon som inte var bara tunna band över axlarna för sådana har jag redan till kommande sommaren och de är för sommriga för att kunna bäras redan nu tycker jag.

2009-04-20 @ 20:02:09
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Ulltussen

Ah! Jag kör sällan med finare skor än converse eller absolut inget högre än ballerina skor :) inga stövlar/klackar här inte! Och det räknar jag kallt med att det är ok till dessa klänningar!

2009-04-20 @ 20:52:22
Postat av: maxell

Stilfullt. Gillar att det är glasburk. Såna är klurigare tycker jag... men det går alldeles utmärkt att göra som du gjort. ;)

2009-04-21 @ 10:20:10
URL: http://maxellexam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0