Blues och whiskey-tema

Här kommer ett beställningskort till en som gillar whiskey och blues. Det här var JÄTTEsvårt!

Jack Daniel's-märket har fått typ en halv flaska 3d-lack på sig com fick torka över natten. Den blåsvarta bakgrunden är "saltbakgrund" som jag lärt mig göra enligt Agnetas modell här.


När jag kollade till 3dlacket på morgonen hade allt krullat sig lite väl mycket...! Oops! Nåväl, det var bara att bryta tillbaka det och då sprack det.. Det blev dock fina stora sprickor, så vi kan väl säga att det var meningen att det skulle vara så :)

Kommentarer
Postat av: Lilla Anna

Men det ser ut som sån där cracked glass tecnique som man gör med UTTE

2009-08-23 @ 17:20:27
URL: http://lillaannapysslar.blogg.se/
Postat av: Anonym

fniss Min fråga skulle bli hur du lyckats få lacket så där. Var ju stencoolt, ju!!!

2009-08-23 @ 20:27:52
Postat av: ele

snyggt!!

2009-08-26 @ 20:35:36
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0