Kräftor hos Mamma

Nu är jag hemma i de värmländska skogarna igen! Dagarna i Stockholm har varit SÅ bra och jag är så glad att jag tackade ja till Johannas erbjudande om att hälsa på henne! Jag har itne hunnit ladda upp bilder eller alster än, så ni får hålla tillgodo med mammas födelsedagskalas från förra veckan :)



Den 16 augusti fyllde mamma år! Dagen innan var jag, sambon, syrran, syrrans man, syrrans dotter och syrrans son där på kalas! Det blev MASSA kräftor! Det är så GOTT!!!





Johan hade med sig nubbe!


GRATTIS MAMMA!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jösses vad goda de där kräftorna såg ut att vara! Mums!

2009-08-23 @ 14:36:51
URL: http://sandradesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0