Australia

Nu har jag sett på Australia!
Hugh Jackman är übersnygg, så även Nicole Kidman. Det är även många fina vyer i filmen, men nja..
Jag tyckte inte så jättemycket om den. Får väl 3/5.

Australia handlar om en kvinna som kommer till Australien där hennes man har en boskapsstation. När hon kommer dit är hennes man död och en skurk håller på att ta hennes boskap! Tillsammans med Drover (Hugh Jackman) försöker de samla ihop boskapen igen.  Ute i världen sätter andra världskriget igång, och detta påverkar även Australiens innevånare och deras liv.

Kommentarer
Postat av: chruss

Ahh, då behöver man inte springa benen av sig för den - fast jag är väldigt svag för Australien jag...

2009-02-26 @ 14:54:09
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0