Tripp till IKEA

I söndags var jag med svägerskan till Ikea. Hon skulle köpa soffa, men det gick inte ihop för henne. Soffköp är ett helvete.. Det är så kul när hon är hemma iaf!
Jag köpte lite blandat, totalt 128 kr! Redovisar nedan. Köpte en tekula också, men det är inte värt att komma upp på bild. Inte heller kassen :)

Denna är en lådinsats ANTONIUS till hurtsen Helmer. Köpte en för att testa om det var bra, och det var det! Så nästa tripp blir det nog någon mer sådan. 15 kr kostade den.


En GLIS. Tänkte ha nåt pyssel i. Har fler st mindre GLIS som jag tycker om, men jag har inte kommit på nåt bra till denna än. Kostade iaf 39 kr.


Ett grytunderlägg att ha blredvid spisen. Kostade 39 kr och heter LÄMPLIG.


I denna har jag ställt typ mousse, bodybutter, listerine osv som vi hade i badrummet utspritt. Nu är det samlat och kors i taket om denna inte heter just SAMLA. 9kr kostade den.


En MUGG 365+. Tänkte att vi skulle ha matchande muggar i det här hemmet. Köpte en så Johan fick godkänna, för han har väldiga krav på sina muggar.. Denna fick godkänt, förutom att han vill dricka kaffe ut vita muggar.. De vita gillar jag inte, men det fanns ju andr ljusa.. Jag får bearbeta honom. 19kr/st kostar de iaf.


I denna tänkte jag ha mina Promarkers när jag är ute och reser. Tyckte den var så smidig för den blev så platt, men den var förstås slutsåld. Minns inte vad den hette, men 19 kr kostade den iaf. Fanns även en annan bra necessär (också slutsåld) med massa olika fack i.

Kommentarer
Postat av: Linda/Gulligullan

Tack för många bra IKEA-tips!! Vi behöver också köpa nya muggar, och min man har OCKSÅ stor krav på dem hehe Jag tycker den muggen verkar jättefin, och himla bra pris, den skall jag kolla in!

2009-02-20 @ 08:30:52
URL: http://lindasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0