Victoria + Daniel

Ja, jo, jag är väl ingen rojalist egentligen.
MEN om man, som jag, är döpt efter två kungligheter, då går det inte att inte bry sig om att idag har Sveriges kronprinsessa Victoria förlovat sig med sin pojkvän sen många år Daniel Westling. ♥
ÄNTLIGEN! Så de måste ha väntat och längtat och funderat över detta! Lovely!

Funderar på att ringa mamma i Thailand imorn för att berätta detta. Hon älskar kungligheter och hon måste nog åka till bröllopet och glo, vart det än är :) Försommaren 2010!

Jag vet att jag är löjlig, men jag fäller en liten tår och hoppas att de fortsätter att ha det bra tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag grät också en tår eller fem... De är så fina ihop!

2009-02-24 @ 18:12:46
URL: http://miss-spring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0