Volumaster in the house!

Yeeey!
Eftersom svägerskan inte var hemma under jul fick jag och Johan våra julklappar nu i veckan!
Jag fick en VOLUMASTER!!!!! Denna har vi pratat om i flera år då mitt hår är hopplöst platt! Tjockt, rakt = ok, men PLATT? Nä.
Testade lite snabbt nu och bannemej!!! Jag tror det funkar! Hinner inte testa fullt ut, och dessutom har jag ju ALDRIG hållt på med såna här grejor, så jag är ovan, minst sagt. Nu ska jag ner på Mazzarin och pyssla hela dagen!



Tack för julklappen kära svägerska!
Good bye days of flat hair!
Hello volume!

Kommentarer
Postat av: Miss Spring

Coolt! Nu vill jag ju se bildbevis! Mitt hår är näligen också PLATT! och tunt till skillnad från ditt... :)

2009-02-14 @ 22:35:05
URL: http://miss-spring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0