Elvis x2

Här kommer två kort jag gjort med Elvisstämpeln från Stampsmith! Mums! Jag gillar inte ens Elvis (mer än lite), men den här stämpeln är mycket bra och finns hos Mazzarin.

Här har jag bara satt lite vellum med noter på i bakgrunden och satt dit ett gem med röd floss. Det här kortet hamnade hos agnelia, en på pyssel.net i samband med att jag skickade foton hon skulle scrappa åt mig i en swapp.


Stämplat Elvis med två färger av Adirondackdynor! Mönsterpapper (dubbelsidigt), gem och chemistry = klart!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka fina kort!

2009-01-20 @ 20:54:14
URL: http://lindaspysselblogg.wordpress.com/
Postat av: Nita

så otroligt fina kort! Du inspirerade mig att beställa elvisstämpeln så jag hoppas den kommer i lådan idag;-) Det kommer bli kanonbra kort till guben då Elvis är hans största idol.

kram

Nita

2009-01-22 @ 09:32:31
URL: http://nita.bloggspace.se/1

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0