Mera shoppat

Och här kommer mer bilder på shopping från blandade butiker i Gbg!

Översikt!
Lite grejor är inte med på bilden. Present till svägerskan min, embossingfolder spots & dots, sakura gelly penna stardust, lipbutter. Tror det var allt.
EZ-foam inhandlades på stora Panduro, 39kr!
Svarta värmeljus från Lagerhaus, dreggelvarning!
Rosa lappar och rosa pocketboksomslag från Ordning & Reda. Dessa grejer är SÅ onödiga, men jag var tvungen att ha bokomslaget.. Jag kunde inte gå därifrån. Och är det inte de "onödiga" sakerna som är bäst ibland? :)
Så är det några FÅ blandade mönsterpapper. Tänkte inte köpa några, men de som det ändå blev är ju inte så många.
Tidning från Pressbyrån och så servetter från Lagerhaus!


Superfina band från Arkivet!! Har satt dem på gem så länge så de inte ska hålla på och krångla..


Ahhh! Storybook!!! Och så en bakgrundsstämpel (om man vill) med texten "Trevlig helg" i olika typsnitt från Arkivet. Köpte även 3d-kuddar i tjocklek 1mm. Ibland vill jag inte ha så mkt som 3mm som det är på de andra jag har.


Blandad bild! Måttbandstejp + presentsnöre + värmeljus + servetter + doftljus (lakrits!!!!) från Lagerhaus. Ni skymtar också pocketboksomslaget i all sin härlighet och så de rosa lapparna.


Jag är en thickersjunkie. Dessa är inköpta på In-Ex och jag är stolt att jag bara gick därifrån med två paket.. Höll o en gul "vera" också, men skärpte mig i sista sekund.


Inne på Saluhallen hittade vi en "tebod" där jag köpte dessa fem "romantiska" teer i litet paket. Jag älskar att prova nya teer och allt som är gott är bra. Hoppas på att hitta någon ny favorit bland dessa. Hon som ägde butiken hade sin dotter (antar vi) där också och hon var en alldeles underbar liten hjälpreda...! Myspys!


That's it, tror jag!
Vad tycks? :)

Kommentarer
Postat av: miapuh

WOW underbar shopping :D

2009-01-28 @ 14:39:17
URL: http://www.miapuh.blogspot.com/
Postat av: emmy

mmmm... dreggel

slickar fort på allt!!

2009-01-29 @ 20:19:53
URL: http://emmybloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0