Diverse presenter

Här kommer diverse födelsedagspresenter på bild! En del har jag redan visat ju, så de kommer inte igen :)

Presentkort på Mazzarin som bidrag till kommande Epic som jag beställt och blommor från svärmor!


Jättefint kort från agnelia!


Tröja (dyr!!!!) från söta svägerskan, Johans syster.


Gulligt kort med tillhörande pengar från min syster med familj! Ni som känner mig vet hur det har varit ställt på den ekonomiska biten, så det var välkommet!


Roooooosa sekatör och galet snyggt kort från Elin! Redan använd är sekatören, och den var verkligen något som jag tänkt köpa själv!


Tidigare i sommar var jag tvungen att avboka en klipptid för att jag inte hade råd att gå iväg. Meeen, då fick jag ett hemmasnickrat presentkort av Johan på just en klippning! Mårdeklev = jag.


Jag har även fått presentkort på Lush av mina vänner Anna och Linda, pengar av mamma (och en triss-nitlott).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0