Kyss mig som en slägga

Igår var det nationaldag! Jag firade med att kolla på en sugig fotbollsmatch på tv, och en bra fotbollsmatch live! Den match som var bra spelades av systerdotterns klasskampslag "Manchester Five" och de vann med 6-0! Jätteroligt!
Senare idag blir det dock tennis och även fast jag inte tror att Söderling vinner över Federer kan man alltid hoppas. Han slog ju ut världsettan, Rafael Nadal, tidigare i turneringen. Lovely!

För ett tag sedan råkade jag ramla över massa gamla kentlåtar på youtube. Detta var alltså innan de hette kent. En av låtarna heter "Kyss mig som en slägga" och jag tycker den är underbar! Därför passade den texten bra till det här fotot!
Jag har gjort LOn till majtävlingen hos Karlssons Scrapperi.



De små bokstäverna har jag gjort, skrivit ut och klippt ut på egen hand.


Virat floss runt hålet på en tag!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jättefin LO! Vilket jobb med bokstäverna!

2009-06-07 @ 14:28:11
URL: http://myransmemoarer.blogspot.com
Postat av: Malin/Lillpiga

Både underbar layout och underbar mysig balkong! Du kan tro att jag längtar till min trädgård som skall intas den 1/7!! ;) Kram på dig!

2009-06-08 @ 23:26:34
URL: http://lillpiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0