Öppnat paketet!

Jag fick ett PM från Babsan idag där det stod att jag var TVUNGEN att öppna paketet för kortet som var till skulle visas i en butiksblogg och om jag såg det skulle det inte bli någon överraskning!
Jaha, det var väl bara att öppna då, hehe!
Tack tack tack tack tack tack!!!! ♥

Detta fick jag av sötaste Babsan som jag ju fick en RAK av häromveckan bara! Jag blir bortskämd!


Här är presenterna med skålarna jag fick av Johan!


Och här använder jag sleven till att röra ihop de torra ingredienserna till chokladfrysmuffins!

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Härligt med överraskningar!



Vet du var de där skålarna finns att köpa här i närheten? Jag letar febrilt efter dem, men hittar dem inte någonstans... Jo, i GÖteborg, men släpa på dem på LIseberg lockade inte... :-)

2009-06-13 @ 15:33:30
URL: http://systrarnasmeny.blogg.se/
Postat av: Teres

Vilken underbart fin överraskning. Otroligt fint kort och sleven,nyckelpigan föll mej också i smaken.



Va´fina bakbunkar du har! Vilket märke är det på dem? Funderar nämligen på att köpa nya själv.

2009-06-13 @ 17:00:54
URL: http://www.teresrundkvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0