Ett H

Jag har typ snöat in på de där bokstäverna från Panduro! Efter den här kommer det iaf tre till... Men de är inte färdiga än. :) Det är himla roligt med de här bokstäverna eftersom de har så många sidor och så mycket plats att dekorera på! Man får dra fram allt man har i lådorna liksom!

Denna bokstav är till min systerdotter och hennes mamma bestämde att den skulle gå i orange och brun som är favoritfärgerna just nu. Jag la dock till några detaljer i rött.

Kanterna är färglagda med crackle paint, sedan har jag färgat in lite med brun stämpeldyna för att det inte skulle bli så skarpt.


Virade ett mockaband runt bokstaven och satte några plastpärlor på.


Några knappar med floss, och ett filthjärta.


Klippte ut några remsor av ett papper från Basic grey. Och ena hörnet fick punchinella.


Blommor med dewdrops.


Namnet är utstansat med storybook från QK och har fått crackle accents.


Kommentarer
Postat av: Miss SPring

Coolt! Jag har fixat ett L som jag ska lägga upp på bloggen snart.

O angående J Mattson så kom jag verkligen inte på nåt annat... ;) KRam på dig!

2009-03-22 @ 14:43:21
Postat av: LinaK

Vad kreativ du är! Jag har sett de där bokstäverna men inte insett storheten. Jag tror att jag nu börjar göra det! =)

2009-03-22 @ 21:37:44
URL: http://www.linakinell.se
Postat av: Pifa

Superfint!!! Verkar kul det här med att altra stora bokstäver :D

2009-03-23 @ 23:04:11
Postat av: Miss X Jung

coolt! va duktig du e ^^

2009-03-25 @ 00:28:33
URL: http://asianhit.blogg.se/
Postat av: ele

oj vilken stor bokstav!

2009-03-27 @ 06:19:28
URL: http://eleonor.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0