You are a star

När jag var på KOMA såg jag att jag missat att göra en LO till det här kortet jag fick av Tettiz! Så jag satte igång, och detta blev resultatet! Hennes favvofärg är gul, och brun kommer inte långt därifrån. På tagen står en liten hälsning till henne.



Visst är stjärnorna fina! Köpte dem på Panduros stora rea. Kostade typ 15 kr.


Blingelingding!


Själv har jag precis vaknat efter en timmes lång tupplur i soffan. Fick ont i magen efter maten och somnade. Misstänker också att magontet kan ha att göra med ett obehagligt samtal som väntar.

Kommentarer
Postat av: therese

jättefina saker du gör

2009-03-03 @ 23:20:11
URL: http://tks-design.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0