Maska stämplar

Påskkråpp på forumet har det varit. En av utmaningarna var att maska ihop minst två stämplar. Sagt och gjort, här är mitt kort som också är ett beställningskort. Det är en liten Linn som fyller ett år och samtidigt har namngivning som ska få det här kortet. Det skulle gå i rosa, och ni som känner mig vet ju att det inte är några problem för mig att få till det. Pink ruuuuules!
Jaja, fjärilen är jättestor om man jämför med trädet, men hallååååå, fjärilen är ju bara mycket närmre! Så det så! Färglagt med promarkers. Jag tycker själv att jag börjar få till det med skuggor osv nu!


Kommentarer
Postat av: Tiggy

Jätteläckert kort. :) Får hålla med om att du börjar bli en hejare på färgläggningen.

2009-05-03 @ 17:06:09
URL: http://www.tiggys.blogspot.com
Postat av: Linda

Ja jag kan bara hålla med Tiggy! Kortet var jättefint!

2009-05-04 @ 07:13:34
URL: http://lindashusablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0