Robinson 2009

Nedanstående inlägg skrevs innan lördagens avsnitt, och jag orkar inte ändra på det nu.
Men Ranjit ha rju åkt ut nu, haha! Vi får se vem Johan ska heja på i fortsättningen.



Jag ÄLSKAR årets version av Robinson!!!! Jag LÄNGTAR tills det kommer ett nytt avsnitt, jag följer några av deltagarnas bloggar och jag ser alla klipp på tv4.se :)

Jag och Johan har sagt vilka vi tror vinner.
Johan tror på Ranjit.
Jag VILL att Erik ska vinna, men tror att han ryker snart.. Isf blir det Lukas. Men jag gillar Anna och Nina väldigt mycket också. Hm, ok, inte så klara svar från mig, men äh!

Erik gillar jag för han hittills har varit rak och verkligen höll ihop gänget i träsket. Sen att han är en av de som överlevde det hemska träsket får mig att gilla honom mer. Snacka om att ÖVERLEVA...!
Nina verkar riktigt cool! Hon gör som HON vill och paktar hejvilt, men ändå efter principer (som det verkar). Lyssnade på henne på mix megapol igår också och hon verkade helt enkelt som en trevlig person.
Anna är stark, och även hon en som överlevde träsket!
Lukas håller sig i bakgrunden, och jag tycker väl egentligen bu eller bä, men jag tror han kan vara stark pga att han håler sig rätt neutral.
Angela är en riktigt cool kvinna! Jag skulle verkligen inte ha nåt emot om hon vann, men tror att hon ryker snart också. Hon har faktiskt också hållit sig rätt neutral, och jag tror iofs att det är vinnande att göra så..
Ellenor har jag ingen uppfattning om tyvärr. Hon har inte fått mycket tv-tid alls..
Ranjit verkar vara en skitsnackare. Tycker inte om honom.. Men han är helt klart skitduktig!! Så han är säkert en mycket värdig vinnare! Han kan ju allt om alla djur, hur man fiskar, vad man kan äta osv!
Christian har det väl nästan snackats mest om.. Han framställs ju som helgalen.. Och de kan ju vinkla väldigt, men jag hör knappt några andra deltagare protestera mot hur han framställs. Och även om det vinklas så har han ju ändå sagt alla dessa saker.. Han utstrålar arrogans och har redan från början sagt att han inte vill vinna. Han är dessutom miljonär. Varför då ställa upp?
Jarmo är störtskön! Sen att han också beter sig ibland är väl en sak. jag gillar honom, men han kommer åka.



Så kan jag väl säga några ord om de som åkt ut också.
Rafael verkade tro att han var säker. Sånt är farligt!
Erik Rydberg hade aldrig vunnit.
Erik Billing var en kul figur med bra synpunkter. Bäst gillade jag allt han sa om gruppsykologi.
Mischa hann man knappt se.
Mika störde jag mig på från början... Pärlhalsband i ett överlevnadsprogram!?
Kerstin åkte ut efter typ 5 minuter, vet inget om henne.
Erika bad om att få bli utröstad. Visst är det hårt, men det vet man väl om när man söker?
Josephine var gnällig. Jag skulle inte vara så kaxig heller med svampinfektion och äckelträsk, men.. Och kunde hon inte ha väntat med att hoppa av till örådet?!?
Beatrice var väldigt irriterande. Och varför tänkte hon riva det färdiga huset som stod i träsket!?!?

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Vilka härliga bilder du visar från träffen!

2009-05-05 @ 07:38:01
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0