Tackkort Rosa Bandet

Jag var ju med och virkade mormorsrutor till filtarna som auktionerades ut på forumet nu i oktober till Rosa Bandet. Med filtarna skickades kort till de som köpte dem. Det var fem olika auktioner och jag gjorde tre av korten.



Här ser man färgerna bättre. Så himla svårt att fota nu när det är så mörkt jämt :(




Jag har stämplat med min nya träbakgrundstämpel från Hero Arts i ett runt hål och sedan embossat med clearEP. Thickerserna har fått stickles :)




Och även på det här kortet ser man färgerna bättre här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina kort. Läckert med stickles på thickersarna

2009-11-05 @ 21:44:19
Postat av: ele

fina kort. Läckert med stickles på thickersarna

2009-11-05 @ 21:45:15
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0