Loppis 17/10

I lördags var jag på loppis igen! TVÅ st faktiskt!
På första loppisen hittade jag lite grejor som jag inte tänker visa nu, utan det ska pysslas med dem och jag vill inte visa förrän jag är färdig.. Får se om det blir nåt av det eller inte..
På andra loppisen blev det lite smått och gott!

Jag gick loss i knapplådorna. MUMS! Där skulle jag kunna köpa hur mycket som helst. En krona för 10 knappar! Kan väl hända att jag tar och rotar igenom där nästa gång också...! MEN min rosa knappburk är nu överfull och går inte att stänga.. Dags att köpa större burk? ;)


Lite spets igen!


Och fina teskedar med detta mönster i handtaget (?). De tänkte jag ha som dekoration på nåt kort. Kanske tille n nyfödd, eller dopkort? Tror jag sett någon annan göra så innan, men kan förstås inte komma på vem.. Tack för idén iaf, vem du än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0