Bandförvaring

Jag har ordnat nytt sätt att förvara mina band. De är tajt ihoprullade och sedan ihopsatta med en kort nål. Änsålänge bor de kvar i gamla förvaringen, men detär ändå redan mycket snyggare och mer lättöverskådligt tycker jag än när jag hade dem på bobbiner.



Banden är uppdelade efter färg och så har organzabanden fått ett eget fack. De band som inte "gick" att rulla upp (ex sammetsband och rickrackband) är lvar på bobbiner. Här har vi de rosa banden!


Här är de gröna banden! Visst blev det bra?


Och så här ser det ut när man tappar alla banden på golvet.........! Suck! :)

Kommentarer
Postat av: ele

Du är väl för söt som tar kort på de tappade banden :) Syrran har snackat om det där med att rulla upp banden och sätta i nål. Får se om jag också gör så.

2009-09-25 @ 22:47:01
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0