Elvis

Här har jag gjort ett stafflikort till Mazzarin! Tack till Anette som lärde mig, och som lånade ut stämpeln!





Dagens steg 14/4: 5216 + 20 min cykling
Dagens steg 15/4: 7156

Ja, jag kommer ju aldrig över 10 000, men jag tycker ändå att jag är duktig som cyklar och/eller går varje dag nu (iaf alla dagar utom en sen jag började med stegräknaren). Bara det är ju en liten seger! Vad vågen säger i morgon bitti är en annan sak. Misstänker att det inte är bra alls så som jag fuskar med både glass och annat..

Annars vet jag inte hur det är i livet. Jag pluggar. Inte så mkt som jag skulle behöva kanske, men försöker. Det är GANSKA många bakterier (ffa) att hålla reda på. Dock är det väldigt intressant, och det känns faktiskt som att jag ÄNTLIGEN har hittat hem!
ÄNTLIGEN!

(Men jag ropar inte hej förrän januari 2013.)

Kommentarer
Postat av: ele

cykla är ju jättebra! Det går ju nästan inte att komma upp i 10.000 steg. Det har jag aldrig som mål :)

2010-04-16 @ 00:07:22
URL: http://eleonor.blog.valborg.net
Postat av: Diana

Ja, cykla är faktiskt rätt skönt. Jag tyckte INTE om det förr, men det är trevligt :)

Angående 10 000 steg så lär jag aldrig komma upp i det, men vill ändå ha det som mål.. Om jag "skärper mig" kanske det går!

2010-04-16 @ 22:09:16
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0