Semester 2010

Det blev en liten semester för mig i år ändå! Tack vare ett byte och en ledig dag fick jag och Johan ledigt 6 dagar ihop på hans semester. Då passade vi på att åka till Stockholm + Helsingfors.
Här kommer några bilder från vår semester (shopping kommer en annan gång, har glömt att fota faktiskt!), har inte orkat redigera dem ens...

Vårt hotell i Stockholm i Hammarby Sjöstad. Ser ut som en bunker, men det var superbra!


Vi fick ett rött rum på våning 4.


Sån här var vår utsikt. Lite trist att inte ha in mot bostadsområdet, men vi hängde ju inte på rummet direkt.


Så lite Stockholm :)
Vi var på bio (Inception), Skansen, Livrustkammaren och så myste vi runt en hel del. Lyckan var gjord när jag såg en Ben & Jerry-glassbar... Mumma!
Kändisspotting: Niklas Hjulström och han som presenterar RAW (Mårten Andersson).


Hejdå Stockholm, nu åker vi mot Helsingfors!


Vår lyxhytt, havsutsikt :)


Hej Helsingfors! Här har vi Gamla Saluhallen.


Här är iaf ett bildbevis på att jag (och Johan) faktiskt var med. Sen att jag ser ut som en PAJAS är väl en annan sak :)


Allt var väldigt pampigt i Helsingfors! Stort, härligt, snyggt!






I Finland heter Eclipse Epäilys.


Hejdå Helsingfors!


Jag åker båt.


Superfint väder hela veckan!!


Vilar fötterna. Pust! Det tar hårt på dem när man är ute och sightseear (?).


Johan drack Grolsch på vägen hem, JAG drack drinkar! *japp*


Avslutar med en fantastisk basist i "showbandet" på båten. Han var HELT underbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0