2 av 120

I fredags hade jag gått två veckor av totalt 120 på sjuksköterskeprogrammet. Därmed hade jag även klarat av första tentan! Det är sjukt högt tempo så här i början, men men, det är bara att hänga i.
Jag skrev tentan på rekordfart (vet inte om det är bra eller dåligt!) på 45 minuter och åkte sedan in till stan för lunch med syrran. Supertrevligt!
I helgen har jag inte ens öppnat boken! Känns väldigt bra! Mindre bra är att det är seminarium nästa vecka som jag inte är förberedd på. Men det ska vi i basgruppen förhoppningsvis ta tag i imorgon.
På onsdag har vi också första labben.. Jag ska troligen fasta så får de andra sticka i mig! Gaaah!!

Kommentarer
Postat av: ele

hoppas det gick bra på tentan!

2010-02-09 @ 22:16:42
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0