Går in i tenta-mode

Idag var sista schemalagda skolaktiviteten innan tentan på fredag.
Detta innebär att jag går in i tenta-mode. Nu är det plugg varje vaken minut som gäller. (Ja nästan iaf... Tills jag inte orkar mer...)
Idag kändes det dock som att det här kommer gå vägen. Igår när jag kom hem från skolan var jag inte alls nöjd.. Kändes helt ouppnåeligt faktiskt.. Stressade lärare är ingen höjdare! Men idag fick jag ändå grepp om ganska mycket! Saker och ting hänger ihop, så nu ska det bara pluggas in också!

Imorn fyller min brorson 18 (!!!!) år! Ska dit på kalas på kvällen och fick fiska upp ett kort från kortlådan och modifiera det lite. Så det kommer väl här i bloggen vad det lider!

Kommentarer
Postat av: ele

plugga lugnt och glöm inte att äta och sådant där också :)

2010-02-02 @ 23:13:46
URL: http://eleonor.blog.valborg.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0