Bokrea 2010

Ursäkta att jag inte uppdaterat på TIO dagar! Hm, ja, jag har en legitim ursäkt. Jag pluggar järnet! Helt sant! Jag går under lite, men tycker samtidigt att det är väldans intressant och kul! Att det hela måste sluta i tenta är väl mindre roligt :)
Och inte har jag nåt spännande att bjuda på idag heller..



Här kommer mina inhandlade böcker på bokrean 2010!
Jag kommer inte kunna läsa dem förrän i juni som tidigast (om jag lever då!), men that's life! Betongboken har jag bläddrat lite i och blev jätteinspirerad!



Dagens lärdom: Glass är gott, även om det är vinter.

Kommentarer
Postat av: ele

oj så många böcker! Jag har inte köpt en enda, men å andra sidan inte kollat så mycket heller :) (bara på coop när vi veckohandlade)

2010-04-08 @ 21:17:26
URL: http://eleonor.blog.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0