Muggar från Rice

Jag har köpt ny termos till skolan (via Agneta TACK!), men hade ingen passande mugg.. Eftersom nya termosen (kommer här i bloggen en annan dag för den har pimpats!) bara rymmer ca 2,5 dl är "korken" alldeles för liten för att dricka ur tycker jag. Vad göra?

Min nya vän Petra i klassen hade en jättefin liten mugg från Rice. Sagt och gjort, jag kan väl inte vara sämre! Några dagar senare kom dessa härligt färgglada små muggar hem till mig från Broarne! SÅ FINA! Kan lätt tänka mig ett set till i andra färger! Man blir ju glad bara av att titta på dem!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härliga! Nästan så man vill äta upp dom! =)

2010-03-23 @ 23:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0