Tackkort till en syrra

Här har jag gjort ett snabbt kort, tjoff tjoff (som mottagaren skulle ha sagt), som tack för övernattning när det var mässa i Karlstad!
Med i paketet åkte också journalingrutor som vi köpt, men köpt dela på...

Stämpeln är från The Greeting Farm och jag kunde inte låta bli att köpa den när jag såg den.... Är väl medveten om att jag inte kommer använda den SÅ mycket, men den är ju så SÖT!

Lite knepiga färger här, men vintern vill ju inte ge med sig, så det får bli så..


Syrran är färglagd med copics.


Dagens lärdom: Man ska inte ropa hej förrän man kommit över ån. Syftar till att det var vårdagjämning igår, men snöstorm idag trots plusgrader....

Kommentarer
Postat av: eldh

Tjoff tjoff! Tack snälla Diana för en superpassande kort! Kram

2010-03-22 @ 08:30:05
Postat av: ele

jättesnyggt kort!!!

2010-04-08 @ 21:15:12
URL: http://eleonor.blog.valborg.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0