Blommor i kruka och träning

Igår träffade jag min vän Elin. Vi babblade om massa saker förstås, bl.a om träning. Jag har tänkt och tänkt på att börja jogga/träna, men kommer mig inte för... Men igår blev jag superpeppad! Därför åkte jag till Sannabadet här i stan idag och tecknade gymkort för ETT ÅR! Det var sjukt billigt, så det var bara att slå till..! På måndag ska jag dit på genomgång av maskiner och sen är det bara att tuta och köra.
Jag har ett mål som jag ska uppnå (inte viktmål), så jag ska försöka jobba mot det hela tiden.
NU JÄVLAR!!!!!!!!



Detta är ett beställningskort som Johans mormor beställde till den person som hjälpte henne klippa gräsmattan i somras. Det skulle vara nåt med blommor. :)
Först tänkte jag göra ett sånt där krukkort, men det blev så litet tyckte jag, och dessutom ville de att det skulle gå att lägga i presentkort. Så jag satte krukan på ett stafflikort. :)




Kommentarer
Postat av: Eva-Lotta

Sååå vackert!!!

Postat av: Diana

Tack! :)

2010-11-10 @ 17:05:57
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0