Julkort #11 och v1/d2

Idag var jag på gymet igen! Genomförde vecka ett, dag två på joggschemat. Det var samma som dag ett. Det gick bra. Tog lite snabbare fart den här gången för att se om det gick. Och det gjorde det. :) Dock hade jag problem med hur jag skulle lägga upp resten av passet.. Jag började med 10 min på crosstrainer, men sen ville jag inte gå direkt på löpbandet. Så jag körde sporadiskt några armövningar, men visste inte riktigt... Tröttnade tillslut och då blev det löpbandet ändå.
När jag kom hem var det dags för städning. Armarna vägde typ ett ton var! Men städningen genomfördes :)



Bröl. Onöjd med detta julkort. Får se om det åker iväg i brevlådan till nån :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Coolt kort!!!

2010-11-17 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0