Julkort #12

Ikväll ska jag på step up. Första gången sedan sist, dvs typ 4 år sen. Segt. Jag hoppas att det är en bra ledare och att det går bra för mig och min astma. Ska försöka ta det lugnt.
Jogg blir det tis, tors och lör denna vecka.

Imorgon ska jag ut på praktik för första gången! Är lite nervös, men det ska väl gå :) Jag är väldigt förväntasfull också, jag hoppas så att det blir bra! Ska bli kul att komma från skolbänken och se verkligheten! Jag har prektik tis, ons och tors denna vecka. Sen blir det att skriva hemtenta till ons nästa vecka.



Ännu ett julkort från mig. Känns som att de aldrig tar slut, men ändå har jag många kvar att göra..!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0