Julkort #9, och träningstankar

Imorgon börjar jag på gymet! Tjohooo!! Nu har jag peppat mig själv i en vecka, tycker själv att jag varit duktig som inte förslappat mig i hjärnan ens. Igår tog jag mig till och med ut på promenad. Man kan ju tycka att det inte är så svårt att gå på promenad, men jo, jag tar mig bara inte ut. Så igår var det en liten seger! Musik i öronen, sjal runt halsen och så hej och hå var jag ute!
När jag gick där så tänkte jag: "Hmm! Kanske skulle se om jag KAN jogga lite?" Så det gjorde jag. Har skrivit ut ett tolvveckors nybörjarjoggingprogram från nätet. Första dagen, första veckan på programmet ska man värma upp med rask promenad, jogga en minut, rask promenad, jogga en minut. OCH DET GICK!! Visst, jag tyckte det var skitjobbigt, men vad kan man förvänta sig fårn en som inte rört en muskel på flera år typ..? Så, jag är bara impad att jag ens kunde lyfta på fötterna i sträck totalt två minuter :)
Nu ska jag ju inte springa ute på länge (vinter ju, brr!), och dessutom skulle jag ju inte börja med jogging, MEN det känns skönt att jag ens kan!
Imorgon då, japp, då kör jag!!!!!!!!!!!!!!!



Ett julkort till! Stämpeln är från Panduro, men jag lånade den på pysselträffen i Göteborg. De är ju så söta de där snögubbarna, tycker jag. Och glitterlimmet kommer alltid fram lite extra till jul :)




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vad roligt att du är så motiverad med träningen! =) det kommer gå jättebra!

Pepp till dig!

2010-11-14 @ 11:02:29
Postat av: Diana

Tack för pepp!!! Imorn är det genomgång av maskiner osv. Vi ses nog!

2010-11-14 @ 11:13:44
URL: http://sayurii.blogg.se/
Postat av: Madde

Och här slank jag in på ett bananskal. Okej nej, jag har sett dina inlägg tidigare på fejjan :)

Så duktig du är med julkorten, verkligen jättefina!

Själv kommer jag väl köpa färdiga som vanligt :P

2010-11-14 @ 11:53:09
URL: http://maddepadden.blogspot.com
Postat av: Diana

Tack!! Vad snäll du är :)

Jag har ju också alltid köpt färdiga julkort, meeeeen, nu nrä jag har den här hobbyn så vill jag gärna skicka egengjorda :)

2010-11-14 @ 12:24:29
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0