Lilly 90

I helgen har det varit mässa i Karlstad. Jag var där och jobbade/pysslade med Mazzarin! Superkul! Är dock väldigt trött idag, speciellt eftersom jag varit lite sjuk i helgen. Det var segt stundtals, men man kämpar ju på :) Jag är numera optimist. Har lärt mig i skolan att man lever 7 år längre om man är det istället för pessimist.. Och det är ju ett driv så gott som något. Leva vill jag ju!



Det här kortet gjordes också i Göteborg när jag var där och pysslade. Känns som evigheter sen, men det verkar som att jag fick en del gjort då iaf eftersom de har räckt tills nu. Haha! Ett beställningskort till en Lilly. Blev väldigt nöjd med detta kort, det känns kul!



Licorice stick stansat i dekorgummi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0