Dag 84 - dag 89

Vet inte varför det dröjer med blogguppdateringarna, men sånt är livet!
Här kommer iaf några av bilderna!

Dag 84 - 110325 - Zetterberg
Dålig bild, men så kan det gå.. Tänkte inte på att ha med riktiga kameran och mörkt var det.. Men denna kväll var iaf jag och Johan med hans pappa och fru och såg på Sven Zetterberg. Jag visste inte vem det var innan, och det är väl inte den typen av musik jag lyssnar på, men det var en trevlig kväll!


Dag 85 - 110326 - Tacos
Inte fredagsmat, men väl lördagsmat denna lördag! Mums mums!


Dag 86 - 110327 - "Vatten"
När Johan skulle koka pastavatten var det denna färg på det som kom ut ur kranen........! Det gick över fort dock, och vi blev inte dåliga i magen heller, haha!


Dag 87 - 110328 - Oxygenbehandling
Metodträning idag i skolan! Vi fick lära oss syrgas och sug. Här har jag syrgasmask på mig med friskt flöde av syrgas. Jag är inte så sned på riktigt dock, men masken ville in i mitt öga, därför kisar jag :)
 

Dag 88 - 110329 - New body
En tjej i klassen sålde gejor för New body. Eftersom jag vill ha en ny kropp på beställde jag ;) Höhö.. Nåväl, det blev lite trosor, sportbh och linnen. Lovely!


Dag 89 - 110330 - Vårens nya outfit...!
Så här kommer jag INTE se ut i vår. *kräks* Dog lite när jag såg dessa bilder i nya HM-katalogen.


Resten kommer imorn! Hade visst bilder kvar i kameran som jag inte laddat över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0