Dag 99 - dag 107

♥Dag 99 - 110409 - Pysselbord
När man pysslar blir det rörigt. Så är det bara! Vet inte hur det går till, men... Sen tar de tockså JÄTTElång tid innan allting kommer tillbaka där det ska vara. Mkt underligt. Här är det egentligen inte SÅ rörigt, men bilden får representera denna pysseldag :)


Dag 100 - 110410 - Systerbarn
Har inte träffat dessa godingar sedan ANNANDAG JUL!! Helt sinnessjukt! Pga skola, skola, skola, sjukdom, sjukdom, skola osv osv så har det bara inte blivit av. Underbart att se dem! ♥


Dag 101 - 110411 - Rulader
Lärt mig laga en ny rätt!!! Husmanskost i sitt esse! Lätt och gott. Detta kommer helt klart göras igen.



Dag 102 - 110412 - En förtjusande man
Fick helt plötsligt en ledig dag jag inte trodde jag hade. Istälet för att plugga läste jag som en tok i denna bok. Jättebra! Det råkade till och med bli så att jag läste ut hela boken. Bra det.. Försöker ju beta av min bokhög. Rekommenderar denna till människor som gillar "chick-lit", helt klart en av hennes bästa.


Dag 103 - 110413 - Marknadsmunkar
Andra onsdagen i april och oktober är det marknad i Kristinehamn. När man var lite drog man ju runt runt runt där, men nu blir det mest munkar och marknadsnougat för min del :) Den här gången köpte jag en plånbok också. Vet inte om jag är nöjd, men för 100 kr funkar det!


Dag 104 - 110413 - Ägget
Dags för föreläsning i Ägget. Sämsta lokalen på hela skolan!! ZzzZZzzz...! Sen var det tyvärr inte så inspirerande föreläsningar den här dagen, och solen sken utanför ägget. Ja, jag erkänner! Efter lunch blev det så att jag och Johan shoppade loss lite istället för att jag skulle lyssna på föreläsning om operationssjukvård.


Dag 105 - 110415 - Inbjudan
På påskafton blir det 40årsfest hos min bror. Hans fru fyller 40 år! Detta roliga och fina inbjudningskort fick vi idag :) Roligt när folk anstränger sig lite!


Dag 106 - 110416 - Dansuppvisning
Systerdottern hade dansuppvisning denna dag! Givetvis var hon bäst av alla barnen som var där! :) ♥ Dålig bild, men det var så mycket folk där, så jag satt ganska långt bak. Jätteroligt att få vara med och se. Alla var jätteduktiga (men som sagt var Hilda bäst!).


Dag 107 - 110417 - Big Bang Theory
Slappardag grande!! Suttit vid datorn, grejat. I bakgrunden fick gamla avsnitt av The Big Bang Theory streama på. Älskar den serien. De är så härligt nördiga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0