Dag 335 - Dag 344

Dag 335 - 111201 - Valnötter
Då går vi in i julmånaden, men också sista månaden för denna fotoutmaning! Jag hittade valnötter på Konsum, och de fick följa med hem för att försöka få lite julkänsla.. Ca 5 plusgrader vareviga dag.. Inte ska man klaga egentligen, för förra året var det -25 grader i 5 månader....


Dag 336 - 111202 - Omklädningsrummet
Denna skylt sitter på dörren till omklädningsrummet i Karlskoga. Fnissade när jag såg den första gången. Men när det blev kolsvart kl 22 en kväll och jag var där inne själv så kändes det skönt att jag sett lappen och visste att jag skulle klampa omkring lite :)


Dag 337 - 111203 - Nya glöggmuggar
Jag och Johan tog en tur till Karlstad och köpte födelsedagspresenter/julklappar till Malte. När vi ändå var där blev det nya glöggmuggar, Le Creuset. :) Kön på Mansion var typ 100 meter lång, så jag fotade medan vi väntade.


Dag 338 - 111204 - Andra advent
Veckorna går fort nu.. Dags för andra advent!


Dag 339 - 111205 - Snö!
Säsongens första snö!! Inte mycket för världen, men ändå! Så här såg det ut på bilen när jag kom ut till den efter en slutförd praktikdag!


Dag 340 - 111206 - Kepler
Läste ut Eldvittnet för ett tag sedan. Fattade inte riktigt en grej som jag läst på adlibris.. Det fanns ju inte med i boken! Eftersom jag är lite störd frågade jag Kepler på Facebook.. Tänkte att NÅGON svarar väl och håller med. Men efter någon vecka svarade självaste Kepler :) Hahaha, nöjd!


Dag 341 - 111207 - Tupplur
Det tär på en att varje dag (nästan) vara på topp och bevisa sig i massa veckor i sträck som jag nu gör på praktiken. Det är jätteskoj att vara ute, men det är lång tid!! Så, när jag kommer hem blir det ofta en liten tupplur..


Dag 342 - 111208 - Överföring
Happ, dags att föra över grejor från gamla almanackan till kommande almanacka! Ringa in namnsdagar, skriva in kommande tenta osv osv.. Trevligt nöje!


Dag 343 - 111209 - Clementin
Hm. Denna såg inte så god ut. Och den var rätt så mjuk när jag plockade upp den från fruktfatet..


Dag 344 - 111210 - Malte 4 år!
Världens bästa Malte fyllde 4 år denna dag! Av oss fick han Playmobil-grejer. Han verkade nöjd. Sköt skarpt och skar halsen av sin mamma. Nice! :) Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0