Dag 42 - dag 45

Nu blir det flera bilder i ett inlägg för jag har halkat efter lite :)

Dag 42 - 110211 - Kimono
Johan kom hem från konferens i Stockholm med denna :) Han har varit på Hasseludden Yasuragi med jobbet. Det är egentligen inte en kimono, men vi kallar den för det. Superhärlig! Jag fick också saltskrubb till kroppen. Gulle! ♥


Dag 43 - 110212 - Hummer
Vi var på middag hos Johans mamma. Det serverades hummer! Tror inte att jag har ätit det förut. Tyckte det var gott, lite tuggmotstånd om man jämför med kräftor.


Dag 44 - 110213 - Joggingskorna
Efter nästan en veckas ofrivillig vila från träningen kom jag iväg! (Fotade dock hemma efteråt....) Väder och lite tidsbrist satte stopp för min träning i veckan. Första gången på väldigt länge som det bara blev tre ggr på en vecka. Nåväl, nu ska det väl bli fyra ggr igen :)


Dag 45 - 110214 - Tidigt
Börjar på praktiken kl 06.45. Så jag måste åka hemifrån 05.45. Därför måste jag gå upp strax innan 05.00. ZzzZZzzzz! :) När jag kom ut i köket idag hade kl hunnit bli precis 05.00! Inte en enda granne har nån lampa tänd. Det är bara jag som tassar runt i mörkret och grejar. Tycker dock att det har gått förvånansvärt bra med de tidiga mornarna. Jag är ju inte morgontrött, men det brukar slå tillbaka på eftermiddagen och det tycker jag inte att det har gjort, faktiskt :)

Kommentarer
Postat av: ele

kl 5 är jobbigt tidigt!!

oj, tränar du fyra ggr i veckan! Jag har gått ut lugnt och målet är 1 gång i veckan. Men det har det ju inte blivit med tanke på förkylning och så.

Kimonon ser mysig ut förresten!

Postat av: Diana

Eftersom jag har ett mål (tjejmilen 3 sept) och varit helt otränad så var jag tvungen att ta tag i mig. Och enligt det schema som jag försöker följa skulle jag springa tre ggr/vecka, så det har blivit att jag hängt på gymet en del :) (Inser dock att det blir tre ggr denna vecka också, inte fyra..)

2011-02-16 @ 22:59:33
URL: http://sayurii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0