Dag 49 - dag 51

Dag 49 - 110218 - Chai latte
Hade metodexamination på förmiddagen i skolan. Sen var det två timmar till praktiken började, så jag åkte till stan och köpte praliner och en chai latte. Passade på att äta en baguette och dricka chai latten i bilen (medan den stod still) innan jag gick in till praktiken. Mums!!!



Dag 50 - 110219 - Praliner
Lördag = godisdag. Köpte ett gäng praliner på Kardemumma i Karlstad, och några på Carli i Karlstad. Skitgott, men väldigt mäktigt!


Dag 51 - 110220 - Skadad mobil
Även fast jag vill ha en ny mobil känns det inte bra när den gamla går sönder.. För att jag ska höra nåt när någon ringer eller jag ringer ut måste jag ha högtalare på, eller ha headset.. Alltså har själva hörluren gått sönder. Har snabbkollat på nya mobiler. Det är en djungel. Valet tror jag står mellan iPhone 4 och Sony Ericsson Arc. Än så länge :) Ska ta mig till nån affär så får se tjusa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0