Dag 29 - 110129 - Kvinna2011

Var på mässa med Mazzarin i Karlstad. Det var Kvinna2011 som gick av stapeln inne på Karolinen. Mycket lyckad mässa, supertrevligt! Lite varmt kanske, men det får man väl stå ut med.
Hade inte med mig kontanter, och bankomaten var trasig.. Så tyvärr handlade jag ingenting. Hade ju tänkt slå till på lite bare minerals faktiskt! Och i båset bredvid oss fanns de mest LJUVLIGA choklader..! Men det var väl bra både för mage och plånbok att jag inte hade kontanter då :)
I båset mittemot oss fanns Xtravaganza. Jag passade på att väga mig på deras specialåg där. Fick reda på mängd fett, muskler och vatten i min kropp. Egentligen inga nyheter, för jag vet ju att jag är överviktig, men ändå bra att få på papper hur det faktiskt ser ut..

Här var iaf ena sidan av vår fina monter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0