Dag 143 - dag 154

Dag 143 - 110523 - Häl
Har haft problem med fötterna ett tag.. Fick ju ha linda på Vårruset till exempel.. Har sen dess haft diverse blåsor och grejor. Så här såg foten ut denna dag :)


Dag 144 - 110524 - Brand?
När jag skulle åka hem från gymet gick brandlarmet. Det brann dock inte, men det tjöt ett bra tag, och sen kom brandkåren i full fart :)


Dag 145 - 110525 - Renbäddat
Roligare bild än så här blir det inte! :) Men ack så skönt det är att ha renbäddat! Att fixa sänggavlen så vi har en som faktiskt passar är sommarens projekt!! Har ju haft den större sängen i två år nu, men jag är ju inte snabb direkt..


Dag 146 - 110526 - Rouge
Jag har köpt rouge för första ggn i hela mitt liv. Var tcungen att fota och se om jag såg galen ut eller inte.. Hann inte kolla mig själv i spegeln en sista gång innan jag gick ut till bussen :) Kallt var det också, så hade faktiskt jacka på morgonen!


Dag 147 - 110527 - Tumlaren
Det är ju alltid kul när man ska tvätta och tumla och tumlaren inte funkar............. NOT!


Dag 148 - 110528 - Rea!
Köpte lite grejor på Coop. 30% rea på Pierre Robert. Toppen! Sportbehåar är ju svindyrt.. KÖpte bara ett par strumpor för jag ville kolla om de var bra först (nu har jag köpt fler).


Dag 149 - 110529 - Fotoapp
Testar en fotoapp på mobilen! Det var ju lite kul faktiskt!


Dag 150 - 110530 - Fikautsikt
Träffade Agneta i Karlstad och vi åkte och lunchfikade. Sån här trevlig utsikt hade vi! Passade även på att reka vart min praktikplats på vårdcentral är till hösten :)


Dag 151 - 110531 - Böcker
Terminens sista pluggböcker hämtades på biblioteket. Suck! NOLL motivation nu... NOLL!! Svårt att bita ihop de sista dagarna.


Dag 152 - 110601 - Lupin
Juni!! Älskar lupiner! Det är verkligen sommar för mig! Så jag passade på att fota en nykomling denna första sommardag!


Dag 153 - 110602 - Kvällssol
Tog en kvällspromenad. Varmt och skönt! Perfekt!! Det här är verkligen den absolut bästa tiden på året! Jag älskar det! Den här härliga solen hade jag i ryggen när jag vänt hemåt!


Dag 154 - 110603 - Vax och bryn
Dags att snygga till sig för sommaren! :) Jag tycker själv att jag är värd lite piff! Var därför iväg och bokade tid för lite diverse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0