Dag 68 - dag 70

Dag 68 - 110309 - Pysseldag
Jag gjorde denna dag en layout (första sen typ oktober!!!!) och två kort. Ligger efter med julkorten :) Underbart dock att komma igång med layouter igen! Trodde aldrig jag skulle få tillbaka sugen.


Dag 69 - 110310 - Nya blommor
Var på Apoteket där det var kaos pga nytt datasystem. När jag väl kom fram till kassan gick min nya medicin på frikortet! Tjoho!! Det firade jag med att köpa två blommor till pysselrumsfönstret. Alla hade nämligen dött där, igen. Har en till tom kruka till det fönstret, men den får jag känna lite på innan det kommer en till dit :)


Dag 70 - 110311 - Anmäld till Vår Ruset
Två månader kvar till Vår Ruset i Karlstad. Den 11 maj har jag alltså tänkt springa det loppet som en liten uppvärmning liksom för Tjejmilen.. Det är "bara" 5km... Två månader kvar och nu är jag officiellt anmäld! Passade på att beställa tröjan också. Jag har brist på träningskläder här hemma (i-landsproblem).
Om två månader ska jag vara i mitt livs form, och sen fortsätta toppa den till 3 sept.. Uj uj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0