Dag 71 - dag 83

Nu har det gått så där lång tid igen... Men så kan det bli!
Här kommer en drös med foton!

Dag 71 - 110312 - Mello
Final i Melodifestivalen! Eric Saade vann. Det var väl så där. Låten ok, men ja, jag vet inte.


Dag 72 - 110313 - Städdax!
Vi är riktigt dåliga på att städa. Gör det alldeles för sällan. Dammsugaren åkte fram idag, så det var ju bra! Det går faktiskt fort när vi hjälps åt, men ack så tråkigt!


Dag 73 - 110314 - Grupprum
Dags för grupparbete. Tråkigt, men vi gjorde det fort och effektivt! Så här stod det på tavlan i rummet där vi satt :)


Dag 74 - 110315 - Skola
Heldag i skolan. Segdag i skolan. ZzzzZZZzzzzzZZ! Ja, så får man kanske inte säga, men herregud vad det var segt. Inte mitt favvoämne, eller så. Men det var bara att hänga i, för det var svårt.


Dag 75 - 110316 - Dosett


Dag 76 - 110317 - 79,7 kg!
JAAA!! Äntligen under 80 kg! Trodde aldrig det skulle hända.. Vågen har stått på 80,0 kg typ 1,5 veckor nu. Så det var väldigt skönt att se resultat. Jag bjuder på mina omålade naglar och ofräscha tår :)


Dag 77 - 110318 - Fass
När vi kom till skolan idag stod det en hel pall med Fass utanför vårt klassrum. Det var bara att tacka och ta emot, gratis! Kanske kommer man inte använda den så mkt, men den är kul att ha tycker jag ändå.


Dag 78 - 110319 - Brallor
Åkte till Intersport på förmiddagen med ett mål i sikte. Nu skulle jag ha såna där löpartights att springa i ute nu innan det blir varmt så man kan ha trekvartstights. Jag skulle alltså ha hellånga. Provade strl large någon dag innan och tyckte inte det var bra, men sen blev jag svettig och tyckte inte att det var roligt att prova mer.. Den här gången tog jag strl medium (!!) och där hittade jag ett par som var hyfsade. Kändes som att jag hade långkalsonger på mig och jag tyckte inte jag såg klok ut. Men........... Nu har jag dem iaf och i skrivande stund har jag testat ute i skarpt läge flera ggr och de är VÄLDIGT sköna! :)


Dag 79 - 110320 - Svett svett svett
Var ute och sprang. Kom hem. Tog av mig munkisen. Och då såg jag detta :) Tror ni mig nu, ni som inte tror att jag svettas så mkt?? Så här blir det alltså efter 26 min gång/löpning i intervall. Ok att munkis kanske inte är idealt att springa i, men det är det jag har..


Dag 80 - 110321 - Vårruset går crazy
Fick post från Vårruset idag med tshirten jag beställde från dem. Jag tyckte inte att den såg så snygg ut när jag beställde, men det var billigt och jag behöver hela tiden tröjor att träna i. Satte på mig den. Och herregud, den ser ju galen ut!!


Dag 81 - 110322 - Handlat
Gjorde lite ärenden på stan och avslutade på Coop där vi storhandlade för veckan. Pust!


Dag 82 - 110323 - Injektion


Dag 83 - 110324 - S-HLR
Dags för S-HLR, hjärtlungräddning för sjukvårdspersonal. Här är vår patient :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0