Dag 108 - Dag 115

Dags för uppdatering :)

Dag 108 - 110418 - Löpgrupp
Inne på Vintergatan ligger Galaxen, som är ett gym. Denna dag startades en löpargrupp för nybörjare. Jag var med!! Det blev 5,7km på ca 50 min. Lugnt tempo. Kul att vara med! Och efter att jag gjort det kändes det absolut som att jag skulle gå dit fler gånger, men.. Det blev så att jag nu har tagit beslutet att kämpa på på egen hand. Och det är ju inte illa pinkat :)


Dag 109 - 110419 - Nutrition
Dags för grupparbete! Helt nya gruppmedlemmar den här gången! Trevligt! Mindre rolig uppgift dock... Men så är det ju, vissa saker är man mer intresserad av än andra...


Dag 110 - 110420 - A9löpning
Har börjat springa ute på A9. Känns som UTE på riktigt liksom! ÄNTLIGEN!! Skog! Jag gillar ju inte natur/skog, men ärligt talat.. Kanske kan det nu bli så att jag lär mig att gilla det?? Skulle vara guld! Jag springer 3 km-spåret. (änsålänge!)


Dag 111 - 110421 - PVK
Dags för metodträning i skolan! ROLIGT!! Så nu har jag lärt mig att sätta PVK (i teorin) :)


Dag 112 - 110422 - Anna + Eric
Johans syrra och hennes pojkvän var hemma i stan över påsk! Lovely! Här spelar vi kort på landet hos svärmormor. VÅR!


Dag 113 - 110423 - 40årsfest!
Dags för party hos brorsan! Hans fru Marie fyllde 40 i dagarna! Jag hade pimpat paketet och gjort kort till henne :) Syrran stod för shopping. Massa smått och gott fick hon! Det är inte så dumt att fylla år ibland! (Snart dags för mig!)


Dag 114 - 110424 - Stjärna a la McDonalds
Dagen-efter-mat på McDonalds. Slog till med creme cheese stjärnor som tillbehör. Gott!


Dag 115 - 110425 - Tavla
Ny tavla i sovrummet! Är så himla nöjd med hur det blev! Tack till Petrified in Pink för det :)

Kommentarer
Postat av: Grodan

Men vad kul att dy bloggar :)

2011-05-17 @ 13:23:59
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0