Dag 116 - dag 122

Dag 116 - 110426 - Paraply
När jag började traska till stationen denna morgon var det grått, men inget regn. Ca 20 meter från dörren började det regna.. Suck! Funderade på att ta bussen till bussen, men NEJ! Skärpning! Vad är väl lite regn? Gick vidare och detta var alltså min utsikt när jag gick :)


Dag 117 - 110427 - Rosa
Så här fina träd var det på universitetet! Vår vår vår!! Jag älskar det!!! LIV i träden! Underbart!


Dag 118 - 110427 - Återvinning
Det var VÄLDIGT längesen jag och Johan var till återvinningen med grejor. Bilen var helt full av kartong och papper! Skönt att bli av med det!


Dag 119 - 110419 - Venprovtagning
Nu har jag lärt mig i praktiken hur man tar venprov! Dock på lösarm. Det är inte direkt svårt att hitta venerna där.. Stora som bara den. Hoppas att det kommer gå bra när man gör detta på riktiga personer i höst också.


Dag 120 - 110430 - Passion
Denna dag bakades det cheesecake med passionsfrukt på. Sjukt gott! Har aldrig gjort cheesecake förut, men det kommer jag göra igen! Lätt råkade det ju vara också. :)


Dag 121 - 110201 - Vitsippor
Jag kan inte säga det nog många gånger.. VÅREN ÄR HÄR!!! Och jag ÄLSKAR det! Snart är det grönt överallt, och då minns man inte längre hur det är med lövlösa tråkiga träd.


Dag 122 - 110502 - Väntrum
Var på CSK denna dag. Fotade det trevliga väntrummet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0