Dag 136 - Dag 142

Dag 136 - 110516 - Praktik
I höst är det massa praktik. Nu har vi fått reda på vart vi ska vara!


Dag 137 - 110517 - Metallbit
När jag och Johan var på Coop och handlade tyckte jag att det kändes konstigt i skon.. Tog av den, och där låg en metallbit!! Troligen kom metallbiten från under sulan eller så. Skorna är nu officiellt SLUT! Dags för nya!


Dag 138 - Crosstrainer och trycksår
Effektivitet gillar jag! Därför tog jag med mig gamla tentor till gymet och passade på att plugga medan jag stod på crosstrainern! Det blev en timmes hårdplugg och tränande! Det är tråkigt att crosstraina, det är tråkigt att plugga, men tillsammans så blev båda två roligare :) På bilden läser jag på om trycksårskategorier.


Dag 139 - 110519 - Malte och jag
Var på besök hos syrran. Skulle hjälpa henne att måla. Där var också lille systersonen innan han blev hämtad av sin mormor :) Solen lyser lite olyckligt på mig, men Malte ville inte vara med mer på bild, så bättre än så här blev det inte, hehe.


Dag 140 - 110520 - Nya skor!
Nya skor ja! Johans skor har fått sällskap i hallen :) Gissa vilka som är mina?


Dag 141 - 110521 - GPShärva
Ibland får GPSen spel när jag är ute och springer.. Den här dagen sa Runkeeperkvinnan först typ 2 km, och sen sa hon VÄLDIGT fort att jag var uppe i 4km! Jag anade ugglor i mossen för jag hade VERKLIGEN inte sprunigt så fort :) När jag kom hem loggade jag in och såg detta på skärmen. Antingen hade GPSen flippat, eller så har jag sprungit som en tok i skogen? Vad tror ni har hänt? :)
 

Dag 142 - 110522 - Mot fåglar
På morgonen var jag på stavgångspromenad med en ny bekantskap. När jag kom hem hade Johan fått samtal från sin syster. Kl 12 begav vi oss ut för att leta lunch i Kristinehamn en söndag. Det var svårt. Inget är öppet! Tillslut hamnade vi på Sjöjungfrun i skärgården. Det var ok. Sen blev det minigolf i gästhamnen, och tillsist fika på Café Pärlan i skärgåren. På räcket där låg en plastorm! Kul, tyckte jag, och tog fram kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0