Dag 311 - dag 322

Dag 311 - 111107 - Geocaching
Har upptäckt en ny potentiell hobby! Som att jag inte har tillräckligt att göra liksom. Hm. Nåväl, det är geocaching som har fångat mitt intresse. Laddade ner appen till mobilen och kollade hur det såg ut i Kristinehamn. Det ser ut som att jag kommer att ha att göra ett tag bara här ju! :)


Dag 312 - 111108 - Nedlagd utredning
Ok. Detta är allt jag hört. Ett brev från polisen där det står att det UPPENBART inte går att utreda min anmälan. Panik fick jag, men tror väl att detta är ett standardbrev från polisen och hoppas ju verkligen fortfarande på pengar från banken.


Dag 313 - 111109 - SSK-klockor
Efter MÅNGA om och men kom mina klockor som jag köpt på Tradera. Köpte två för jag inte visste vilken jag skulle vilja använda. Det blev den med fjärilen. Har nu också fått ett extra paket med två likadana klockor eftersom det drog ut så på tiden.. Så nu har jag 4 st. Hm.


Dag 314 - 111110 - Röstfiske
Hade fått den sedvanliga veckoreklamen. Hon som delar ut den passade på att röstfiska :) Driftigt tycker jag!


Dag 315 - 111111 - Grattis Johan!
Johan fyllde år detta sk historiska datum. Dock inte 11 år, utan hela 27 :) Av mig fick han alla säsonger av Sopranos, och ett TP-spel :)


Dag 316 - 111112 - TP
Dags för TP!!!! JAG vann! Tajt match, men ja, det viktigaste är ju att jag vann! Hehe. Lovely. Kul med nya frågor, vi har inte spelat TP på mkt länge för de frågor vi har är uttjatade.


Dag 317 - 111113 - Ny youghurt
Såg denna i affären och kunde inte gå förbi. Ganska god, men ganska dyr.


Dag 318 - 111114 - Lever/gallblåsa
En kompis hade frågor och gallblåsa/lever och diverse gångar. Fick plocka fram anatomiboken och kolla lite. Glömmer ju allt man inte håller på med liksom :/


Dag 319 - 111115 - Lodares
Ett ord som jag och Johan (främst Johan) använder ibland är "lodare". Hm. Ja. Så när jag hade möjligheten att bygga ordet "lodares" på wordfeud var jag ju tvungen att testa. Det funkade och jag fick ett trevlig ledning :)


Dag 320 - 111116 - Dimma
Kör och kör fram och tillbaka från Karlstad. Denna dag var det väldigt dimmigt på hemvägen. Gillar det INTE, men det var iaf "ljust" den här gången. Dimma + mörker är ännu värre. Iaf ingen snö/halka än :) Försöker vara positiv, trots att detta är värsta tiden på året för mig...


Dag 321 - 111117 - Munkfrisyr
Fick sms från Elin som undrade om jag hade hört talat om hair donut. Det hade jag, men hade glömt. Elin tyckte jag skulle passa i sån frisyr, så jag fick väl testa då :)
Jag gjorde en munk av två strumpor. Problemet för mig är att mitt hår är så glidigt, så det överblivna håret måste fästas med 1000 hårnålar och glider ändå ur. Hade inte tid/lust/ork att greja med olika hårpodukter just då, men det blir nästa steg. Annars blev det rätt bra ju! Kul nu nrä ja har långt hår igen och kan hitta på lite med det!!


Dag 322 - 111118 - Breaking Dawn part 1
Biodags! Jag och Agneta gick denna fredagkväll på Breaking Dawn tillsammans med ca 5000 fjortisar. :) Filmen var bra, men jag tyckte det märktes att de delat sista boken i två delar. Not good. Segt bitvis. Inte alls så våldsamt som det var sagt att det skulle vara!? Underligt. Längtar till sista filmen iaf, men det lär väl inte bli förrän nästa vinter...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0