Dag 247 - dag 254

Nu är det riktigt längesen jag uppdaterade mina bilder..!
Men här kommer ett gäng då! :)

Dag 247 - 110904 - Naturhistoriska Riksmuseet
Dagen efter Tjejmilen (som för övrigt känns som hur längesen som helst nu!), dvs på söndagen i Stockholm, hade jag och Johan fritid! Lite shopping blev det, men ganska snart åkte vi till Naturhistoriska och myste runt där innan det var dags att åka hem till Värmland!


Dag 248 - 110905 - Skräpgrannens bil
Men liksom..!? När jag kom ut och skulle dra till skolan såg grannens bil ut så här. Inte ett dugg förvånad var jag heller.


Dag 249 - 110906 - Psykhuset
Tjoho!! Första dagen på första praktiken! Här spenderade jag tre veckor! Trevlig personal, bra patienter! Trivdes och lärde mig en hel del!!


Dag 250 - 110907 - Inbakat
Jag har fått så pass långt hår att jag numera kan göra inbakad fläta! Trevligt att kunna variera lite :) Har ju aldrig utsläppt på jobbet/praktiken heller, så det uppskattas iaf av mig med lite variation som sagt!


Dag 251 - 110908 - Bokhylla bortskänkes
Jag la ut denna bild på FB under bortskänkes, för hyllan ska bort! Det går inte längre att förneka att böckerna inte får plats hur mkt vi än rensar.. Dock ville ingen ha hyllan. Kan bli så att den får åka på loppis! In mer högre och fler bokhyllor i vårt vardagsrum!


Dag 252 - 110909 - ECT
Denna dag var jag med på en ECT-behandling på praktiken. Väldigt intressant och lärorikt!


Dag 253 - 110910 - Wayne's
Johan ville åka till Karlstad och prova sin uttittade jacka en sista gång innan det var dags att beställa. Hans storlek/färg var nämligen slutsåld i hela Sverige. Såå, vi åkte till Karlstad och mös runt lite. Blev bland annat en sväng på Wayne's då :)


Dag 254 - 110911 - Törnfåglarna
Dags för ny bok! Eller ja, egentligen gammal bok, men jag har inte läst den innan. En riktig klassiker! Minns att jag såg det på tv när jag var liten, men inget mer än så.. Kommer se om serien efter att jag har läst ut boken. Dock är det 700 sidor, så det dröjer nog ett tag innan jag kan sätta igång med serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0