Dag 279 - dag 288

Dag 279 - 111006 - Lab!
Spenderade dagen på lab på vårdcentralen. Riktigt kul att få sticka folk, känna på dem och FÅ BLOD! :) Man blir jätteglad varje gång. Haha! Fick inte blod alltid på första försöket, och en del fick jag inte av öht, MEN fick finfint omdöme av de på lab som sa att jag har handlaget, så det var bara att öva. Trevligt att höra!
Denna bild får representera lab, kunde inte fota någon patient direkt :)


Dag 280 - 111007 - Le creuset
Johans syster och pojkvän fick inflyttningspresent av oss för de har köpt lgh i Sthlm ihop. Det blev dessa fiiiiiiiina små byttor från Le Creuset. Oj så svartis jag är. En sån STOR skulle man ju vilja ha.... Nåt till jul kanske. De är ju inte billiga direkt. Dessa små var ju inte SÅ dyra iofs :)


Dag 281 - 111008 - Is
Bläää!!!! Jag och Johan var på namngivningsfest för en av Johans klasskamraters bebis. En Caspian! Mycket trevligt! Massa oväntade människor på festen. Folk man inte sett/pratat med på 10 år. Kul! MEN när vi skulle åka hem VAR DET IS PÅ RUTAN på bilen!!! Neeeeej!! HEMSKT! Första gången jag behövt skrapa för denna säsong. Inte skoj. Alls.


Dag 282 - 111009 - Epilepsi
Läser på lite om epilepsi.... Tentan närmar sig....!


Dag 283 - 111010 - Kvällspromenad
Bästaste sambon övertalade mig att gå ut på en kvällspromenad. Det händer inte ofta att jag är ute och går längre. Det är SKÖNT! Ganska kallt nu då, men jag gick mig varm, och joggade lite bredvid Johan :)


Dag 284 - 111011 - Sockor
Kallt = sockor på. :( På sommaren behöver man minsann inte ha sockor för att vara varm om fötterna! Gnäll gnäll gnäll! Jag är ju iaf himla snygg!? :)


Dag 285 - 111012 - Rosa bandet
Skulle handla massa rosa bandet-saker, men hittade typ inget. Apoteket var stängt och armbandet på Lindex var slut... :) Detta blev min skörd! Har köpt två st rosa band sen innan också.


Dag 286 - 111013 - Domherrar
Kolla vilka fina som satt i grannens buske när jag tittade ut! :) Jag smöööög långsamt fram till fönstret och fotade. De satt även i rönnträdet och mumsade bär!


Dag 287 - 111014 - Vägen
Även denna dag blev det en tur till Karlstad. TENTATIME! Det var Carro som körde, och det var skönt för mig att slippa :) Då kunde jag ju ta detta fina foto. Här är vi på väg hem igen efter tentan. TVÅ hela lediga dagar låg framför oss. Underbart! Och tentorna gick nog bra, men det får vi se om tre veckor..


Dag 288 - 111015 - Löpsedlar
Jahapp. Tentan över, men dagen efter har tidningarna dessa löpsedlar.
GUD vad det är praktiskt med test i tidningar! Snart kanske inte sjukvården behövs öht när folk kan självdiagnostisera med ett enkelt test, och med 9 varningstecken. :) Perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0