Vecka 13 - Inspirationskälla

Det var "inspirationskälla" denna vecka som tema! Fick tänka till!



När jag scrappar tar det ibland stopp. För inspiration tar jag ofta fram en tidning. Favorit är "Scrapbooks etc" som jag nu skaffat en prenumenation på från Pressbyrån. :) Den nya tidningen "Scrap 365" är också min stil, så jag började prenumenera på den med :)


Annars är färger väldigt inspirerande tycker jag! Här är några av mina färgpennor! Som en godisskål ju :)


En tredje inspirationskälla är musik. Mina nya hörlurar får representera musiken. Kanske var musik mer inspirerande förr (läs: tonårstiden när man inte kunde leeeeva utan musik!!), men det fick komma med här ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0