Vecka 15 - Tre bilder - en låt

Veckans tema är "tre bilder - en låt". Verkade skitjobbigt, men jag gillade detta tema när jag väl kommit igång! Jag funderar på att ha en låt VARJE vecka någon gång faktiskt.



Jag valde denna låt! Den bara ramlade över mig när jag lyssnade på Spotify! Gick ganska mycket på titeln, men delar av texten passar också.
http://www.youtube.com/watch?v=2KODZtjOIPg
Jag har alltså tagit bilder med temat "Those were the days".

Så här såg jag ut i skolkatalogen när jag gick i sjuan. Eh. Those were the days.........


Andra kortet är lite på samma tema. Skolan! I denna byggnad gick jag årskurs 1-6. Paviljong tre på Södermalmsskolan i Kristinehamn ♥


Sjukhuset i Kristinehamn är inte längre ett sjukhus. Det är en stor byggnad med diverse aktiviteter i. Hade sjukhuset varit kvar hade det kanske varit där jag jobbat som sjuksköterska :)

Kommentarer
Postat av: syster yster

Du är sååå söt mindes det som igår!

2012-04-16 @ 20:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0