Vecka 6 - Metall

Dags för ny fototriss! Veckans tema har varit metall! Jag fick mina idéer ganska snabbt och är nöjd med reultatet. Det blev väl lite "metall som är viktig för mig" som tema, haha!



Min och Johans förlovningsringar. Till sensommaren har vi varit förlovade i sju (!) år! Helt galet. ♥


Min nyckelknippa! Viktiga att hålla ordning på!
Nyckelringen som är närmst köpte jag på Egyptiska muséet när vi var där på vår förlovningsresa. Ville ju ha nåt minne från Kairo, så den fick duga!
Den rosa nyckelringen köpte jag på Värmlands museum när vi i klassen i termin ett hade en föreläsning där. Det var precis i början på utbildningen, och nu står jag i termin fem!
Och sen har jag förutom nycklarna en sån kundvagnsgrej från LiV, min förhoppningsvis framtida arbetsgivare :)


Pengar. Trots att jag inte vill att det ska vara viktigt så är det ju det. Därför fick en liten hög vara med på veckans fototriss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0